Nutritie

Plan de Alimentatie

Personalizat


COMANDA UN PLAN DE ALIMENTATIE

150 RON (Plata Unica)

Cum se realizeaza un

Plan de alimentatie?

  • Criterii de realizare

Planul de alimentatie este realizat conform principiilor dietei flexibile si este personalizat pentru fiecare client in parte, luandu-se in considerare urmatorii factori:

  1. Obiectivul personal: Crestere in masa musculara/Ardere Grasime
  2. Rata Metabolismului Bazal (RMB)
  3. Necesarul zilnic de Macro si Micronutrienti
  4. Nivelul de activitate zilnic si stilul de viata
  5. Frecventa saptamanala si stilul antrenamentelor
  6. Momentul si durata antrenamentelor de forta
  7. Tipul de cardio efectuat (LISS/HITT)
  8. Momentul si durata antrenamentelor tip cardio
  9. Preferintele culinare personale
  10. Necesitatea incorporarii zilelor de tip Refeed/HighCarb (in functie de persoana si evolutie)
  11. Necesitatea ciclizarii carbohidratiilor (in functie de persoana si evolutie)
  • Structura Plan de Alimentatie

Planul de alimentatie cuprinde o structura de meniuri zilnice, realizate pe 7 zile, suficiente pentru a fi urmate un timp indelungat conform obiectivelor personale:

  • Pentru perioade de definire/ardere grasime: 12-16 saptamani de deficit caloric zilnic
  • Pentru perioada de masa musculara: 6-8 luni de surplus caloric zilnic

Pentru a asigura o anumita flexibilitate, cele 7 zile calculate nu trebuie urmate consecutiv, ci iti vei alege tu pe care dintre meniuri il vei consuma intr-o zi. O saptamana de dieta poate arata astfel: Luni-Meniu 2, Marti-Meniu 4, Miercuri-Meniu 4, Joi-Meniu 1, Vineri-Meniu 1, Sambata-Meniu 6, Duminica-Meniu 7.

Fiecare dintre zile cuprinde mese echilibrate, pentru a fi in tinta macronutrientilor necesari (Proteine, Carbohidrati, Grasimi), cat si pentru a asigura raportul necesar de micronutrienti (Vitamine+Minerale).

Mancarea si macronutrientii sunt calculati la gramaj, mesele fiind structurate in functie de orele de masa ale fiecarei persoane, cat si in functie de antrenamentele efectuate.

  • De ce anume vei avea nevoie?

Pentru ca Planul de alimentatie sa fie cat mai precis si corect facut si pentru a asigura un progres cat mai optim, va trebui sa ai acces la urmatoarele:

  1. Cantar corporal
  2. Cantar de bucatarie
  3. Metru de croitorie (pentru diferite masuratori)
  4. Sa completezi cat mai corect chestionarul furnizat
  5. Sa oferi poze pentru a putea fi estimat vizual procentajul de grasime corporala.
  6. Consecventa: Sa urmezi Planul de alimentatie cat si Instructiunile generale cu strictete, pentru a optimiza rezultatele.
  7. Rabdare: Traim intr-o societate in care totul se vrea a fi obtinut instantaneu, insa trebui sa fii constient ca, oricat de bun ar fi un program/dieta, este necesara o anumita perioada de timp pentru a reusi cu adevarat sa obtii rezultatele dorite.

Scurt exemplu al unui Plan de Alimentatie


Comanda acum Planul de Alimentatie
si obtii gratuit o revizie!


Cum obtin un Plan de Alimentatie?

Pasii care trebuie parcursi

Comanda

Foloseste formularul de comanda din rubrica Contact
Step
1

Analiza

Vei primi pe email chestionarul client si intrebari suplimentare
Step
2

Efectuare plata

Trimite chestionarul client completat si efectueaza plata conform facturii si a specificatiilor.
Step
3

Obtinerea Planului

In 3-4 zile dupa efectuarea platii vei primi pe email Planul de Alimentatie personalizat
Step
4

Punerea in practica

Implementeaza Planul de Alimentatie zilnic pentru a incepe transformarea
Step
5


Termeni si Conditii

Observatii in privinta Planului Alimentar:

  1. Plata realizata este pentru 1 singur Plan de Alimentatie, NU implica modificarea periodica (Singura modificare care se poate efectua gratuit este 1 revizie in cazul in care clientul nu este multumit de anumite alimente in momentul in care a primit planul)
  2. Din cauza unui numar consistent de cereri saptamanale si tinand cont de faptul ca fiecare Plan de Alimentatie este personalizat, termenul de livrare poate fi chiar si 4 zile insa de regula livrarea pe email se face intr-un timp cat mai scurt.
  3. Fiecare Plan de alimentatie este personalizat in functie de individ, astfel ca exista sanse foarte mari ca un plan sa nu ofere rezultatele si altor persoane apropiate, din cauza necesitatilor calorice diferite ale fiecaruia.
  4. In cazul in care scopul este Arderea Grasimii, Planul de alimentatie este realizat pentru a se urma pentru o perioada de 3-4 luni de deficit caloric impreuna cu activitate cardiovasculara marita gradual, in timp. Din cauza diverselor tipuri de metabolism pe care le are fiecare individ, exista posibilitatea de a atinge anumite “plafonari” in timp. Daca aveti nevoie de modificari periodice ale planului, cat si consultanta permanenta, ar trebui sa luati in considerare serviciul de Online Coaching
  5. In cazul in care scopul este Crestere masa musculara, Planul de alimentatie este realizat pentru a se urma pentru o perioada de 6-8 luni de surplus caloric impreuna cu antrenamente de forta si activitate. Din cauza diferitelor tipuri de metabolism pe care le are fiecare individ, exista posibilitatea de a atinge anumite “plafonari” in timp. Daca aveti nevoie de modificari periodice ale planului cat si consultanta permanenta, ar trebui sa luati in considerare serviciul de Online Coaching
  6. Planul de Alimentatie NU include Consultata Online permanenta, daca se doreste aceasta, ar trebui sa luati in considerare serviciul de Online Coaching
  7. Planul de Alimentatie NU include un plan de antrenament, protocol de exercitii cardio, daca se doresc acestea, ar trebui sa luati in considerare serviciul de Online Coaching
  8. Plata pentru Planul de Alimentatie NU ESTE RAMBURSABILA

ATENTIE

Planul de alimentatie, cat si continutul acestui site, informatiile, serviciile de Online Coaching, Personal training oferite, nu sunt un substituent pentru ingrijirea medicala profesionala sau a unui diagnostic medical. Niciunul dintre serviciile oferite de mine sau dietaflex.ro nu ar trebui sa fie efectuate sau utilizate in alt mod, fara aprobarea prelimanara din partea unui medic sau a unui specialist in domeniul medical. Raul Raditoiu nu este medic, deci sfaturile sale, fie ca este vorba de cele prezentate pe site, in planurile sale de alimentatie/nutritie, sau prin serviciile sale de coaching, nu reprezinta un inlocuitor pentru sfaturi medicale profesionale. Precum in cazul oricarui program de exercitii/activitate fizica, va asumati anumite riscuri pentru sanatatea si siguranta dumneavoastra. Este posibil sa apara accidentari/daune corporala dupa urmarea exercitiilor fizice din programul personal, mai ales in cazul in care acestea sunt realizate cu forma de executie necorespunzatoare. Cu toate ca instruirea temeinica este inclusa la cerere, fiecare persoana isi da seama ca serviciile de coaching / planurile oferite de Raul Raditoiu (la fel ca orice alt program de exercitii) implica un risc de accidentare. In cazul in care alegeti sa participati la aceste riscuri, faceti acest lucru de bunavoie si in acord, presupunand cu buna stiinta si in mod voluntar toate riscurile asociate cu astfel de activitati si exerciții fizice. Aceste riscuri pot exista, de asemenea, pentru cei care sunt in prezent in stare buna de sanatate si au un anumit grad de experienta. Trebuie sa va adresati medicului dumneavoastra inainte de a incepe ORICE program de exercitii sau plan de alimentatie, fara exceptii. In prezent, utilizati aceste planuri de alimentatie, programe de antrenament si serviciile de consultanta oferite pe propriul risc, Raul Raditoiu nu este responsabil pentru niciun fel de leziuni sau probleme de sanatate care ar putea sa apara ori chiar deces, ca urmare a utilizarii acestor servicii de coaching si / sau planuri de alimentatie/antrenament de pe dietaflex.ro