Plan de Alimentatie

Personalizat

Rezultate

PESTE 200 DE PERSOANE AU REUSIT SA ISI SCHIMBE STILUL DE VIATA CU AJUTORUL MEU! ITI PREZINT DOAR CATEVA DINTRE REUSITELE LOR​

Plan de alimentatie personalizat in functie de scopul tau

1️⃣ Dieta de slabire/ardere grasime plan conceput pentru 12 saptamani

2️⃣ Alimentatie pentru masa musculara plan conceput pentru 16 saptamani

✉️90 de zile acces la email pentru consultanta dupa primirea planului de alimentatie pentru a clarifica orice nelamurire si a raspunde la intrebarile suplimentare

Cum se realizeaza un plan de alimentatie?

Planul de alimentatie este realizat conform principiilor dietei flexibile si este personalizat pentru fiecare client in parte, luandu-se in considerare urmatorii factori:

  • Obiectivul personal: Crestere in masa musculara/Ardere Grasime
  • Rata Metabolismului Bazal (RMB)
  • Necesarul zilnic de Macro si Micronutrienti
  • Nivelul de activitate zilnic si stilul de viata
  • Frecventa saptamanala si stilul antrenamentelor
  • Momentul si durata antrenamentelor de forta
  • Tipul de cardio efectuat (LISS/HITT)
  • Momentul si durata antrenamentelor tip cardio
  • Preferintele culinare personale
  • Necesitatea incorporarii zilelor de tip Refeed/HighCarb (in functie de persoana si evolutie)
  • Necesitatea ciclizarii carbohidratiilor (in functie de persoana si evolutie)

Planul de alimentatie cuprinde o structura de meniuri zilnice, realizate pe 7 zile, suficiente pentru a fi urmate un timp indelungat conform obiectivelor personale:

  • Pentru perioade de definire/ardere grasime: 12-16 saptamani de deficit caloric zilnic
  • Pentru perioada de masa musculara: 6-8 luni de surplus caloric zilnic

Pentru a asigura o anumita flexibilitate, cele 7 zile calculate nu trebuie urmate consecutiv, ci iti vei alege tu pe care dintre meniuri il vei consuma intr-o zi. O saptamana de dieta poate arata astfel: Luni-Meniu 2, Marti-Meniu 4, Miercuri-Meniu 4, Joi-Meniu 1, Vineri-Meniu 1, Sambata-Meniu 6, Duminica-Meniu 7.

Fiecare dintre zile cuprinde mese echilibrate, pentru a fi in tinta macronutrientilor necesari (Proteine, Carbohidrati, Grasimi), cat si pentru a asigura raportul necesar de micronutrienti (Vitamine+Minerale).

Mancarea si macronutrientii sunt calculati la gramaj, mesele fiind structurate in functie de orele de masa ale fiecarei persoane, cat si in functie de antrenamentele efectuate.

Pentru ca Planul de alimentatie sa fie cat mai precis si corect facut si pentru a asigura un progres cat mai optim, va trebui sa ai acces la urmatoarele:

  • Cantar corporal
  • Cantar de bucatarie
  • Metru de croitorie (pentru diferite masuratori)
  • Sa completezi cat mai corect chestionarul furnizat
  • Sa oferi poze pentru a putea fi estimat vizual procentajul de grasime corporala.
  • Consecventa: Sa urmezi Planul de alimentatie cat si Instructiunile generale cu strictete, pentru a optimiza rezultatele.
  • Rabdare: Traim intr-o societate in care totul se vrea a fi obtinut instantaneu, insa trebui sa fii constient ca, oricat de bun ar fi un program/dieta, este necesara o anumita perioada de timp pentru a reusi cu adevarat sa obtii rezultatele dorite.

Cum obtin un Plan de Alimentatie?

Pasii care trebuie parcursi

COMANDA

Adauga in cos

EFECTUARE PLATA

Plateste cu cardul

ANALIZA PRIN CHESTIONAR

Vei primi pe email chestionarul de completat

OBTINEREA PLANULUI

In maxim 7 zile primesti planul tau pe email

Plan de alimentatie personalizat in functie de scopul tau care poate fi:

1️⃣ Dieta de slabire/ardere grasime plan conceput pentru 12 saptamani

2️⃣ Alimentatie pentru masa musculara plan conceput pentru 16 saptamani

✉️90 de zile acces la email pentru consultanta dupa primirea planului de alimentatie pentru a clarifica orice nelamurire si a raspunde la intrebarile suplimentare

Calculator Calorii