Calculeaza-ti consumul zilnic de calorii

PLAN DE ALIMENTATIE PERSONALIZAT

Introduceti Datele

Varsta:ani
Sex:MasculinFeminin
Inaltime (inch):
Inaltime (Cm):
Greutate:
Nivel de activitate:
©DietaFlex

Rezultat
Necesar caloric Mentenanta:

Rezultat
Rata Metabolica Bazala (RMB):

Necesar Caloric pentru
Ardere Grasime:

Necesar Caloric pentru
Crestere Masa Musculara:

Informatii suplimentare

  • Pentru Barbati: RMB = 10 * Greutatea(kg) + 6.25 * Inaltime(cm) – 5 * Varsta(ani) + 5
  • Pentru Femei:   RMB = 10 * Greutatea(kg) + 6.25 * Inaltime(cm) – 5 * Varsta(ani) – 161

      Atentie: calculele se aplica cu succes persoanelor peste 18 ani.

COMANDA UN PLAN DE ALIMENTATIE PERSONALIZAT (12 SAPTAMANI)

Calculul caloriilor necesare pentru mentenanta zilnica a greutatii se face prin inmultirea valorii RMB cu un coeficient de activitate. Acest coeficient difera in functie de multi factori: locul de munca, frecventa saptamanala a antrenamentelor efectuate, tipul de antrenamente efectuate,  genetic, samd. Doua persoane care au caracteristici similare pot avea un necesar caloric total diferit datorita acestor factori decisivi.

 Va rog sa tineti cont de faptul ca acestea reprezinta calcule teoretice, fiecare persoana este diferita, valorile se pot modifica in functie de metabolismul individual, de aceea este foarte important sa se gaseasca mentenanta calorica reala. Calculul caloric nu este suficient pentru a optimiza procesele metabolice, desi este important de stiut necesarul zilnic caloric, datorita raspunsului hormonal, un factor foarte important este provenienta acestor calorii, adica cantitatea si calitatea Macronutrientilor consumati zilnic. Din momentul in care iti cunosti necesarul zilnic de calorii, poti incepe “urmarirea” acestora.

Mai multe detalii despre acest subiect veti gasi pe canalul de youtube si pe blog.

Calculator Calorii