Referinte

Ce spun clientii despre mine

Before 112kg

After 77kg

Cred cu tarie ca nimic nu are un impact mai puternic decat puterea propriului exemplu. Transformarea pe care am reusit-o in mod cu totul natural e rezultatul unei modificari drastice a stilului de viata si adoptarea unei abordari stiintifice asupra antrenamentelor si a nutritiei, lucru prin care mi-am imbunatatit toate aspectele vietii.

Raul Raditoiu ( info@dietaflex.ro )

Before 116 kg

AndreiBatagaefectbefafter

After 81 kg

AndreiBatagaTransfefect

Personal Training transformare corporală Bataga Andrei 116kg -> 81 kg în 18 luni ( -35kg ) Andrei și-a început transformarea de la 116 kg, colaborând pe partea de antrenamente și nutriție de la 106 kg. Drumul său nu a fost deloc ușor, având 3 hernii de disc din trecut, antrenamentele au trebuit sa fie orientate corespunzător, iar totul a trebuit luat de la zero, cu multă răbdare. Pe tot parcursul colaborării am implementat principiile dietei flexibile, având planul de alimentație modificat în funcție de evoluție. Reușita sa s-a născut dintr-o combinație dintre antrenamentele clasice de forță, antrenamentele multifuncționale pt întărirea musculaturii trunchiului și antrenamentele de tip circuit HIIT. Ambiția și consecvența te-au ajutat să îți îmbunătățești viața, un exemplu concret prin care oricine poate să vadă că anumite accidentări grave din trecut nu sunt un impediment spre atingerea scopului!

Andrei Bataga

Before 105.4 kg

transf-1-eff-kg-alb-1920

After 72.9 kg

comparare-eff-1920

Tudor a început de la 105.4 de kg dornic să își schimbe stilul de viață. Fiind începător, primele luni au fost orientate spre executarea corectă a exercițiilor principale, după care am început încorporarea antrenamentelor de forță împreună cu circuitele de tip HIIT. Pe tot parcursul colaborării am implementat principiile dietei flexibile, având planul de alimentație modificat în funcție de evoluție. Ulterior s-au introdus antrenamentele de tip cardio, ajungând după primele 6 luni de antrenament sa participe la Mureș Halfmarathon.

Tudor Bercea

Before 86 kg -> After 73 kg

Catanta front effect

Before 86 kg -> After 73 kg

pngCatanta-back-effect

➡️Personal Training transformare corporala Catana Cristian 86 kg -> 76 kg in 16 saptamani ( -10kg ) Cristian a inceput de la 86 de kg, avand cativa ani de antrenamente de forta, dornic sa inceapa pentru prima data o perioada de ardere grasime. Am inceput printr-un plan de alimentatie orientat spre pastrarea fortei si a masei musculare pe tot parcursul definirii, acest lucru fiind posibil prin modificarile constante efectuate in functie de evolutie. Structura de antrenament cu care era obisnuit a fost schimbata si modificata pe toata perioada, antrenamentele fiind corelate cu modificarea planului de alimentatie si cu adaugarea sesiunilor suplimentare de cardio. Atingand obiectivul initial, se urmeaza o perioada de Reverse Diet pentru a putea mentine forma curenta pregatindu-ne de o trecere graduala in perioada de masa musculara.

Cristian Catana

Before 86 kg -> After 73 kg

Sorin p transformare

Transformare corporala Sorin (respect dreptul la anonimitate) 86kg -> 73kg in 7 luni (-13kg ) Sorin a apelat la serviciile de consultanta nutritonala achizitionand 2 planuri de alimentatie in decursul a 7 luni, astfel s-a evitat plafonarea, nutritia fiind schimbata in momente cheie. Rezultatele sale s-au nascut dintr-o schimbare radicala a stilului de viata, incorporand 5 antrenamente de forta pe saptamana impreuna cu planurile de alimentatie, rezultatul fiind o recompozitie corporala, obtinandu-se arderea surplusului de grasime in timp ce s-a pastrat masa musculara. Rezultatele s-au nascut prin combinarea urmatoarelor tehnici: ➡️Implementarea principiilor dietei flexibile impreuna cu modificarea planului de alimentatie in functie de evolutie ➡️Consultanta nutritionala online pentru fiecare plan in parte

Sorin P

Before 61.7kg

After 53.7kg

cof

Transformare corporala Alina Mihaila : 61.7 kg -> 53.7 kg (8 kg in 12 saptamani) Procentaj de grasime corporala: 15-17% Dupa o lunga pauza de inactivitate, Alina a apelat la serviciile de Personal Training din dorinta de a face o definire extrema. Pe langa faptul ca a ajuns la un procentaj de grasime corporala de invidiat, reusind sa-si vada muschii abdominali pentru prima data in viata ei, inclusiv intercostalii, a reusit cu succes sa termine o proba de HalfMarathon ( 10 km ) in timp ce si-a crescut forta la principalele miscari de powerlifting: Squat, Deadlift, Bench, toate acestea in timp ce se afla in perioada pregatirii.

Alina Mihaila

Before 68 kg -> After 62 kg

nagy szilard transf fata efect blur

PERSONAL TRAINING: Transformare corporala Szilard. (respect dreptul la anonimitate) 68kg -> 62kg in 3 luni Szilard a apelat la serviciile de personal training pentru a creste in masa musculara, astfel am inceput printr-o perioada in care am obtinut un surplus caloric constant, urcand de la 60 de kg in greutate pana la 68 in decursul a 7 luni (oct 2017- mai 2018). Dupa perioada de crestere a masei musculare am trecut pe perioada de ardere grasime, scopul fiind pastrarea in proportie cat mai mare a masei musculare obtinute. Am ales o abordare lenta, -6 kg in 12 saptamani, deficitul caloric fiind relativ mic, rezultand in pastrarea fortei pe tot parcusul procesului de ardere a grasimii. Rezultatele sale s-au nascut dintr-o schimbare radicala a stilului de viata, incorporand 4 antrenamente de forta pe saptamana impreuna cu planurile de alimentatie care au fost schimbate in functie de evolutie. Rezultatele s-au nascut prin combinarea urmatoarelor tehnici: ➡️Implementarea principiilor dietei flexibile impreuna cu modificarea planului de alimentatie in functie de evolutie ➡️4 antrenamente de forta / saptamana ➡️2 antrenamente cardio / saptamana ➡️Consultanta online permanenta

Szilard N.

Before 62kg

20160927_191816

After 52.8kg

Before 62kg

20160927_191828

After 52.8kg

Am lucrat cu Diana Butuc aproximativ 12 luni pe Personal Training. Fiind incepatoare, in primele luni ne-am concentrat in special pe invatarea executiei corecte a principalelor miscari ( Squat, Deadlift, Bent over row, Overhead press, Benchpress ). A urmat o perioada de antrenamente orientate spre volum, dupa care a venit perioada de ardere grasime ( un total de 12 saptamani in care s-au aplicat principiile dietei flexibile si modificarea planului de alimentatie in functie de evolutie ). Diana a ajuns in final la 52.8 kg ( pornind ca si incepatoare de la 62 kg ), ajungand la urmatoarele recorduri personale: Squat 4 x 10 cu 52kg, Deadlift 4 x 10 cu 57 kg , Tractiuni cu greutatea corpului 4 x 8.

Diana Butuc

Before 64 kg -> After 54.5 kg

andreea halcu before after var 2 cenzurat

Am lucrat cu A. ( respect dreptul la anonimitate ) pe o perioada de 16 saptamani in sistem de Online Coaching, am inceput de la 64 kg si am ajuns in final la 54.5 kg. Fiind obisnuita cu clasele de aerobic, un pas important a fost combinarea antrenamentelor de forta cu clasele de aerobic. Avand un nivel de activitate ridicat, nutritia a fost conceputa in asa fel incat energia sa fie furnizata treptat pe tot parcursul zilei, astfel performantele aerobice nu au fost afectate. Dupa perioada de ardere grasime s-au implementat strategiile de Reverse Dieting, astfel A. se poate bucura de noua forma obtinuta fara sa apara efectul de Yo-Yo Dieting.

A.

Before 76kg

After 69kg

Before 76kg

After 69kg

Din dorinta de a obtine o transformare sesizabila, am apelat la serviciul "Online Coaching", dar si la cateva sedinte de Personal Training, pentru a ma asigura de executarea corecta a exercitiilor. Pe tot parcursul definirii am avut parte de consultanta permanenta din partea lui Raul, timp in care am adoptat impreuna stilul dietei flexibile si antrenamente fullbody de 3 ori pe saptamana. Chiar daca eram intr-un deficit caloric, prin stilul in care erau programate antrenamentele si prin progesia calculata am reusit sa cresc remarcabil in forta, in special la cele 3 exercitii principale (Genoflexiune, Indreptari, Impins la piept).

Dorin Muresan ( Recomandare: idorinmuresan@gmail.com )

Before

Before

After

After

Am apelat la serviciul de Personal Training avand un singur obiectiv: masa musculara. Desi ma antrenez constant de cativa ani, mai mult orientat pe stilul mma/anduranta, inca din primele discutii cu Raul mi-am dat seama ca am nevoie de o nutritie structurata. In cazul meu, ideea era sa obtin un surplus caloric zilnic, combinat cu antrenamente orientate spre cresterea fortei, lucruri care imi lipseau cu desavarsire. In lunile ce au urmat am devenit mai puternic, am reusit sa-mi maresc masa musculara si am pastrat un procentaj de grasime scazut, insa cel mai important e ca rapiditatea si anduranta nu mi-au fost afectate. Ba chiar din contra!

Andrei Oprisan ( Recomandare: Andreidemontattoo@gmail.com )

Before 70kg

After 78kg

Am aflat despre serviciile de Online Coaching oferite de Raul si am inceput impreuna cu el o noua provocare: obtinerea de masa musculara si cresterea fortei utilizand doar echipament de baza si antrenamente acasa, neavand posibilitatea de a ma antrena intr-o sala de fitness. Au urmat 6 luni de antrenamente intense, cu progresie realizata saptamanal iar rezultatele au fost cu mult peste asteptarile personale: 8 kg pe cantar pana in momentul de fata, cu o crestere semnificativa in forta. Fara niciun dubiu, voi continua sa adopt principiile dietei flexibile si tot ce mi se ofera prin Online Coaching si pentru urmatoarea perioada de definire/ardere grasime. La final voi reveni cu o noua poza, care sunt sigur ca va indica transformarea completa.

Dragos Paraschivu ( Recomandare: dragos7paraschivu@gmail.com )

Before 95kg

Before 95kg

After 82kg

Am inceput cu serviciul de Personal Training, avand nevoie de cateva antrenamente pentru a fi sigur ca execut corect miscarile. Ulterior am trecut pe Online Coaching iar dupa 4 luni de antrenamente si nutritie structurate am obtinut o scadere de 13kg pe cantar, timp in care am devenit mai puternic. Raul a dat dovada de o flexibilitate imensa, avand schimbari constante atat la planul de alimentatie, cat si pe partea de antrenamente, incercand sa obtinem maximum posibil chiar daca timpul alocat zilnic pentru miscare era limitat. Voi continua cu Online Coaching-ul pana voi ajunge la tinta propusa si la o transformare cu adevarat impresionanta.

Norbert Biro ( Recomandare: norbert@sleekcode.co )