Ce ma plaseaza in topul antrenorilor?

 Dorinta de a educa. Nu te ajut doar sa obtii rezultatele dorite, ci te invat exact toate procesele parcurse. Un bun antrenor este in acelasi timp si un bun profesor.

Abordarea stiintifica. Toate metodele folosite sunt sustinute de cele mai noi studii in materia fitness-ului .

Rezultate cu alimentele tale preferate! Stilul dietei flexibile implica planuri de alimentatie realizate dupa preferintele personale. Vremurile in care mananci doar piept de pui cu orez si broccoli sunt de mult apuse!


  • Evolutia personala
  • Ce este dietaflex.ro?
  • Abordare stiintifica
  • Conceptul personal

Nume: Raul Rădiţoiu

Data nasterii: 27.09.1989

Oras: Targu-Mures

Certificare: Instructor fitness acreditat pe plan national si european.

 

La prima vedere, povestea din spatele corpului meu pare simpla pentru majoritatea celor care nu ma cunosc: omul asta a avut mereu o inclinatie spre partea sportiva si l-a ajutat metabolismul sa se mentina in forma.

Din pacate, lucrurile nu prea au stat niciodata asa. In copilarie am incercat diverse activitati precum inotul sau sporturi de contact, insa adevarul e ca mereu am atins cel mult doar nivelul mediocru. Mai mult, nu am avut niciodata “constitutie atletica”, ba chiar am fost mereu predispus spre ingrasare. Din perioada liceului pana in facultate, am reusit contraperformanta de aproape a-mi dubla kilogramele, de la 68 la 112, totul fiind o consecinta a unei alimentatii pierdute de sub control, un mix intre mancarea traditionala romaneasca in cantitati mari, mancarea de tip fast food si “viata extrasportiva” cu alcool, tutun si mese haotice.

Partea si mai proasta, pe langa un aspect fizic deranjant, e ca atunci cand atingi un anumit prag in care procentul grasimii corporale e ridicat, vei vedea ca obezitatea nu vine singura, ci lucreaza in echipa cu insuficienta pulmonara, aritmia cardiaca, tensiunea arteriala extrem de marita si varicele la picioare.

Atunci cand nu am mai putut urca 3 etaje fara sa fac pauza, am spus STOP. A fost momentul in care m-am hotarat sa imi schimb radical stilul de viata. Initial, avand in vedere cum aratam si cum ma simteam, era departe de mine gandul de a avea un corp perfect. Nu, voiam pur si simplu sa fiu normal. Apoi, dupa ce m-am dedicat in intregime studiilor despre nutritie, antrenamente si am testat cele mai noi concepte in materia fitness-ului pe propriul corp, impactul m-a facut sa imi doresc din ce in ce mai mult.

Ca o simpla concluzie, ce am observat in toti anii astia e ca, fara niciun dubiu, corpul uman are posibilitatea de a se transforma total, in mod natural, si de a atinge performante neasteptate prin antrenamente si nutritie. Cheia e aplicarea corecta a principiilor stiintifice, rabdarea, consecventa si disciplina necesara respectarii unei structuri bine determinate. ATAT!

Pentru a putea ajuta si alte persoane in transformarea lor, am continuat sa investesc in evolutia personala, absolvind cursul de Instructor Fitness acreditat in cadrul ABC Fitness School. Incerc sa ofer cat mai multe informatii gratuite folosind social media si canalul de youtube.

Deoarece traim intr-o lume a vitezei, unde online-ul a devenit cea mai la indemana unealta pentru informare, mi-am propus ca Dietaflex.ro sa fie spatiul in care sa ofer cat mai multe informatii pretioase persoanelor interesate de fitness si nutritie. Tot aici voi ii voi ghida pe toti cei care doresc sa-si optimizeze rezultatele la un cost relativ redus, prin intermediul platformei de Online Coaching.

Numele propriu zis il reprezinta principiul dietei flexibile, unul pe care il abordez de ani de zile atat in perioada de crestere a masei musculare, cat si in perioade de definire si ardere a grasimii, principiu care implica realizarea structurata a nutritiei in functie de preferintele culinare ale individului, urmarind respectarea anumitor tinte ale macronutrientilor.

Care e, de fapt, principiul dietei flexibile? Simplu: cat timp se respecta cerintele cantitative ale macronutrientilor si micronutrientilor, se pot introduce, in anumite perioade,(controlat, desigur!) si cantitati de alimente considerate “nesanatoase” fara a avea un impact negativ asupra rezultatelor dorite. Concret, daca 90% din alimentatie este obtinuta din surse “sanatoase”, se poate folosi restul de 10% pentru a introduce in anumite perioade surse considerate “nesanatoase”, pentru a avea un impact psihic pozitiv si pentru a calma anumite pofte pe care le poate avea o persoana.

Unul dintre lucrurile pe care le-am observat in decursul anilor de studiu si antrenament e ca exista multe concepte vechi care continua sa fie aplicate de catre majoritatea populatiei, concepte despre fitness si nutritie, “mituri” care au fost de mult spulberate de stiinta actuala. Dietflex.ro isi propune sa tina incontinuu pasul cu evolutia fitness-ului si sa aplice cele mai noi concepte stiintifice dintr-un motiv cat se poate de simplu: orice persoana interesata de obtinerea unor rezultate intr-un mod cat mai eficient si sanatos are nevoie de o abordare stiintifica asupra antrenamentelor si nutritiei!

Cred intr-un singur principiu de baza: DACA NU EXISTA STIINTA IN SPATELE UNEI METODE, NU O FOLOSESC!
Acesta este motivul pentru care am o abordare foarte calculata si calitativa asupra fitness-ului. Corpul uman, la nivel fiziologic, e proiectat sa fie o masinarie eficienta, avand un singur scop: supravietuirea. Chiar daca fiecare individ este diferit, principiile prin care corpul nostru pierde grasime, metabolizeaza energia si obtine cresteri musculare, sunt similare.
Modalitatile prin care obtin rezultate atat pe plan personal, cat si cu clientii mei, se bazeaza pe principiile stiintifice si lucrarile publicate ale lui Layne Norton, Eric Helms, Lyle Mcdonald, Alan Aragon si multi altii.
Toate abordarile mele pot fi validate de lucrari stiintifice combinate cu experienta pe propria persoana si nu cad niciodata in capcana de a oferi sfaturi sau, mai rau, de a folosit metode dupa ureche, metode care nu sunt demonstrate in practica pe propria persoana sau prin intermediul clientilor care apeleaza la personal training.
Asa cum spuneam anterior, principiile care stau la baza functionarii corpului sunt aceleasi, insa fiecare individ poate reactiona diferit la anumite metode. Adevarul este ca NU EXISTA O METODA UNICA, PENTRU TOATA LUMEA, DE A OBTINE REZULTATELE DORITE. O persoana poate reactiona total diferit fata de alta, chiar daca la prima vedere ele sunt asemanatoare. Nu toata lumea obtine o ardere a grasimii eficienta folosind dieta lowcarb sau keto si invers, asa cum nu toata lumea poate tolera cantitati mari de carbohidrati in perioada de obtinere a masei musculare. Scopul unui antrenor personal este de a urmari evolutia, efectuand modificari atat la antrenamente cat si pe plan nutritional, pentru a oferi un progres continuu si pentru a determina clientul sa treaca cu succes peste anumite praguri in care s-a impotmolit.
Fiecare metoda este ca o unealta care trebuie folosita in momentul oportun pentru a asigura o evolutie constanta. Cateva dintre metodele care le-am folosit in toti acesti ani cu succes au fost:
-Dieta lowcarb
-Dieta Ketogenica
-Ciclizarea carbohidratiilor
-Postul intermitent ( Intermittent Fasting )
-Carb backloading
-Antrenamente cardio tip LISS (Low Intensity Steady State)
-Antrenamente cardio tip HIIT (High Intensity Interval Training)

Conceptul personal se bazeaza pe un singur lucru: ECHILIBRUL.

Cineva spunea ca omul are nevoie de doar trei lucruri in viata lui pentru a fi fericit: sa iubeasca, sa fie iubit si sa se simta util. Pe plan profesional, ultimul principiu imi da puterea de a gasi o dorinta continua pentru a ajuta persoanele din jurul meu sa obtina echilibrul intre 3 factori principali care duc spre atingerea rezultatelor si prin care se creeaza un stil de viata sanatos, care te propulseaza spre evolutie personala:

1)Factorul fizic (reprezentat de “stimulul” la nivel fiziologic prin antrenamente intense);

2)Factorul nutritional (reprezentat de hranirea cu nutrientii necesari intr-o structura benefica atat pentru performante, cat si pentru sanatate);

3)Factorul psihic (reprezentat de puterea psihica necesara ca fiecare sa isi gaseasca motivatia personala pentru a-si continua evolutia).

Prin combinarea cu succes a celor 3 factori, corpul nu are decat un singur drum care il poate urma: PROGRESUL!

Evolutia personala

Anul 2010

Varsta: 21 de ani, Inaltime: 1.80 m
Grasime corporala: 30% +
Probleme: Insuficienta pulmonara, aritmie cardiaca, tensiune arteriala marita, aparitia venelor varicoase la ambele membre inferioare.

Anul 2016

Varsta: 26 de ani, Inaltime: 1.80 m
Grasime corporala: 7-8%
Rezultate obtinute dupa aproximativ 5 ani de antrenamente constante si nutritie calculata prin implementarea principiilor dietei flexibile.

Certificare

Galerie