Dureri de genunchi si articulatii – metode de combatere

dureri-de-genunchi
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Dureri de genunchi sau articulatii si metodele mele de a trece peste accidentari.

Durerile de genunchi si de articulatii te chinuie? Afla metodele mele de a scapa de anumite dureri de genunchi sau de articulatii in acest episod din Fitness Q&A. Abordez problema din 4 puncte principale: exercitii, farmaceutice, alimentatie si suplimente nutritive.

In clipul de mai sus , discut despre metodele folosite de mine personal, pentru a trece peste anumite accidentari sau/si dureri care apar la nivelul articulatiilor.

Inainte de a incepe, vreau sa spun ca nu sunt cadru medical! Orice problema aveti, trebuie sa consultati un doctor de specialitate! Lucrurile prezentate de mine sunt doar in scop educational si informational, si sunt folosite de mine personal. Acestea nu sunt indicatii medicale!

Antrenamentele grele, desi sunt eficient, duc mai devreme sau mai tarziu la un tip de accidentare. Indiferent de cauza, ca este o accidentare musculara sau la nivelul articulatiilor, important este sa stim ce sa facem si cum sa trecem peste astfel de probleme. Scopul acestui clip si articol este de a ajuta prin impartasirea metodelor folosite de mine personal, cand vine vorba despre dureri de genunchi sau articulatii.

1️⃣ Selectia exercitiilor si inlocuirea acestora.

Primul lucru este de a descoperi ce a determinat accidentarea. Este vorba de o executie gresita a unui exercitiu pentru trenul inferior sau este vorba de o suprasolicitare printr-o incarcare prea mare? Indiferent de cauza, trebuie eliminate de tot exercitiile care genereaza un disconfort. Exemplu aici ar fi: daca genuflexiunile clasice cu bara creeaza probleme, atunci incearca sa executi o varianta a lor. Exemple ar fi: genuflexiuni cu gantera la piept, genuflexiuni sumo, sau genuflexiuni cu bara in fata (frontsquat). Daca si acestea creeaza probleme ar trebui sa eviti de tot genuflexiunile. O alta varianta ar fi sa te concentrezi pe indreptari sau/si sa folosesti in paralel aparatele fitness. Daca nici una dintre variantele anterioare nu te ajuta,  opreste-te din antrenarea trenului inferior pentru 2-3 saptamani.

2️⃣Folosirea farmaceuticelor si a cremelor/geluri antiinflamatoare

Nu sunt adeptul folosirii antiinflamatoarelor, dar sunt momente cand acestea sunt de ajutor. De regula evit orice este pe baza de Ibuprofen, la fel cum evit si antibioticele. Aceste medicamente sunt facute sa fie folosite doar in cazuri extreme, nu consumate la orice durere sau problema minora.

Folosesc ca si medicamentatie Lemesil (substanta activa este nimesulida). Local, aplic urmatoarele geluri, de 2-3 ori pe zi: Diclac (sau orice gel cu diclofenac de 5% sau mai mare) + Sindolor

De cele mai multe ori, dupa 2-3 zile de Lemesil durerea imi trece. Mare atentie cand folositi antiinflamatoare, urmariti indicatiile prospectului! Raman in continuare la geluri pentru 2-3 saptamani.

Daca v-a placut videoclipul, nu uitati sa dati un LIKE, SHARE, abonati-va la canalul de youtube pentru a nu rata clipuri viitoare

ONLINE TRAINING COURSES

E-TRAINING & FITNESS COACH

Abonati-va pentru sfaturi si informatii despre nutritie si antrenamente!

Distribuie aceasta postarea :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Calculator Calorii